בחברה טובה – נורמן רידוס קיבל כוכב ✫ כבוד בשדרת הוליווד

בסתיו של 2022 אהוב הרבים ממעריצי סדרת ‘המתים המהלכים’נורמן רידוס (הקשת דריל דיקסון), קיבל את כוכב הכבוד בשדרה של הוליווד. לכבוד האירוע, באופן די נדיר, הופיע השחקן עם משפחתו הקרובה — אימו, ארוסתו דיאן קרוגר ובנו מינגוס (ממערכת יחסים קודמת עם הלנה כריסטנסן).

כוכב הכבוד של נורמן הוצב לצד זה של ג’ורג’ א. רומרו, הידוע בסרטו משנת 1968 ‘ליל המתים החיים’; ואילו רידוס הוא הראשון מצוות ‘המתים המהלכים’ שזכה לציון הדרך האיקוני עבור תפקידו המרכזי בסדרה זו.

כוכבו של השחקן נחשף על ידי הבמאי והמומחה לסרטי אימה גיירמו דל טורו בצוותא עם מפיק בכיר/במאי ‘המתים המהלכים’ גרג ניקוטרו. חברו לקאסט בעבר, ג’ון ברנטל (השוטר שיין וולש), נשא נאום בטקס ובירך את הקולגה היקר.


אכן כבוד! 🥳🥳🥳

מלאכת השחקנים לרוב מאתגרת ולפעמים אף מסוכנת. ככה בתחילת ספטמבר חשף רידוס שזעזוע המוח שחווה במרץ אשתקד על הסט של סדרת האם, היה באמת רציני.
עם זאת — נכון לינואר 2023, צילומי סדרת הבת ‘דריל דיקסון’ בכיכובו של השחקן, נמצאים בעיצומם. ועוד השנה הגיבור נערץ יחזור אל המסכים, הפעם בנוף האירופאי של פריס, צרפת.

המתים המהלכים: קרול ודריל – קריאת תסריט של פרק הבכורה לעונה 10

היו אף השמועות שנורמן רידוס יופיע גם ב-‘עיר המתים’ (סדרת בת הראשונה מאלו הממשיכות את סאגת ‘המתים המהלכים’ לאחר סיום סדרת האם, אשר עתידה לצאת ביוני 2023, עם מגי וניגן). אך מכיוון שהצילומים של ספין-אוף זה הסתיימו כבר בקיץ, ובניו יורק, לא ברור איך לדעת הטוענים בעניין ניתן לגשר בין שתי הסדרות, לרבות המרחק גאוגרפי.

אבל כן, בקרוב נוכל לראות אותו בסרט חדש ‘האופנוענים’ The Bikeriders – לצידם של טום הארדי (‘כנופיית ברמינגהאם’), ג’ודי קומר (‘להרוג את איב’) ועוד רבים וטובים אחרים.
וממש לקראת הסוף של 2022 נורמן רידוס הצטרף לצוות השחקנים של הסרט ‘בלרינה’ שהינו חלק מיקום האקשני של סדרת סרטי פעולה אודות קורותיו של המתנקש ג’ון וויק, המגולם על ידי קיאנו ריבס.


בנוסף יש דיבור ארוך מאוד לגבי סרט שלישי של ‘הקדושים מבוסטון’, סיפור פשע על שני אחים אירים, שהביא בזמנו את אהדת הקהל הראשונה לנורמן. ולמרות שאין הרבה עדכונים אודות התקדמות הפרויקט, ייתכן שגם זה עוד יקרה בקרוב.

— ישר כוח ובריאות טובה לאיש הנפלא הזה

עקבו ב טוויטר לקבלת עדכוווונים על תוכן חדש בעברית |

נורמן רידוס ושון פטריק פלאנרי‘הקדושים מבוסטון’ (1999) אחת הסצנות שנפלו בעריכה

‘המתים המהלכים’ לצפייה ב-דיסני+ ישראל

Rating: 9 out of 10.

Русский / English / שפות לקריאת מאמר זה: עברית

Maƴ iṯ ße @sandoku2020 on facebook | DailymotionYouTube | Twitter

Leave a comment

A WordPress.com Website.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started